1 Mar 2013

Life Is Hard , It's Harder If You're Stupid !


Assalammualaikum , Hai ^^ Perasan tak yang aku dah lame tak update blog ? Ade yang rindu tak ? Takde ? Kay -,- *Hentak kepale gune bantal* . Idea nak update blog ni kejap ade kejap takde tau. Tu yang lame sangat tak update . Almaklum aku ni budak sekolah . Lagi berape bulan nak SPM dah . So idea tu memang takde la. Disebabkan itu aku rase aku nak tulis je balik status fb aku kat sini . Taraaaa :

Allah ciptakan HAMBANya tiada yang PANDAI tiada yang BODOH,Semue Same ! Yang membezakan mereka adelah RAJIN@MALAS ^^
Ramai orang bile die dah kecewe/stres dengan hidup die akan cakap BAIK AKU MATI. Ehh ingat ! Dalam kubur nanti belum tentu kau dapat tidur dengan aman ^^
Keberkatan dari ibu dan ayah itu penting ^^
Kite baik dengan orang , insyaAllah orang akan baik dengan kite (:
Masalah itu dugaan tapi anggaplah ia sebagai CABARAN (:
Sentiasa POSITIF itu penting (:
Tips untuk tak mengantuk ketika belajar > kunyah cili api (:
Bile orang takde semangat , aku bagi, bile aku takde semangat , aku segan nak mintak balik semangat yang aku dah bagi kat orang tuhh :3
Kalau korang ni jenis suke merayau , Aku suggestkan korang jadi superposman .
Lelaki sekarang cari calon Isteri macam nak cari calon Maid :3 
Orang zaman la ni, tak pakai konsep TERIME KASEH dah, pakai konsep terime duit jekk c(:
Perkare yang paling aku taksuke ialah menangkap gambar .
#Sebab aku takde dalam gambar tu -_-
Lelaki kalau tak mencarut tak boleh ke ? Nak-2 lagi korang mencarut gune perkataan lucah bebagai . 
#Tak comel okay -_-
Sakit tu penghapus dosa kecil (:
#Alhamdulillah.
Asal aku pergi kedai buku je mesti die tutop, haihh macam mane nak pandai ni :3
Aurat ialah bahagian tubuh yang WAJIB diTUTUP daripada pandangan orang BUKAN MAHRAM .
Mak aku spray nyamuk, tp nyamuk tak mati aku pulak rase pening2 adekah aku spesis nyamuk ? :3
If I let you know I'm here for you,
Maybe you'll love yourself like I love you ♥
Menangis takdapat selesaikan masalah . Ye,Betul ! Tapi dengan menangis aku puas :')
Tadi waktu buat experiment bio kat sekolah . Group aku telah memecahkan POTOMETER . -,- Pecah sebab pegang kuat sangat .
Pernah terfikir tak yang hidup ni memenatkan ? Tapi nak mati bukan senang ! So kalau rase penat , skrg kite same2 kejar Akhirat . Nanti kat syurga dapat relax :D
Banyakkan ? Thanks la sudi bace. 

0 Budak Comel Lotte: