8 Mar 2013

Antara Melaka Dan Medan


Seee, tu gigi besi dia . Dia baik dia comel . *Tapi aku lagi comel. Itu Fakta. Malas nak celoteh panjang. Nama budak gigi besi ni Syahirah Azura Binti Muhd Syahril . Die bukan warganegara sini. Yes, i know tak perlu nak cerite pasal biodata die. Tapi yang paling penting ialah, die dah nak balik ke negara asal die. Kiteorang kenal since standart 5 lagi. Tapi mula rapat sejak form1 . Gila-2 rapat sejak 2 . Gila-2 sayang dia sejak form 3 dan sangat tak sangke aku kene lepaskan die pergi. God, please give me strength :') Aku rase aku tak kuat untuk pisah dengan kau . Tapi aku tau Allah hanya akan uji orang yang mampu menanggung ujian tu . Yes , ini ujian untuk kau aku dan kawan-2 kite yang lain. FYI aku selalu nangis bile fikir pasal kau . Fikir yang kite akan berpisah ! Mase tengah taip post ni pon still air mate ni keluar macam air terjun . Untuk kau aku doakan yang terbaik. Semoge success . Aku nak membe aku sorang ni jadi pakar jantung tau :) 

0 Budak Comel Lotte: