29 Aug 2012

Aku Masih Rindukan Dia .

 
Entah kenape mood berBLOGGING musnah , hilang , tak dapatku kesan >.< Feel sedih sangat sangat gila siput , sebab blog lama tak boleh bukak , But life must go on kan ? Aku buat blog baru untuk lupakan blog lama, tapi NOTHING . Aku masih ingat dekat blog lama , blog pertama aku ! Aku da cube macam macam untuk dapatkan blog tu balik, tapi ape boleh buat , rezeki tak memihak kepade aku .

But start from today , aku berAZAM nak lupakan yang lame, mulakan yang baru . Korang sokong keyhh ? 

Okayy , korang bace blog Ifi tak ? entry first tulis ape ntah kan , entry 2nd & 3rd pasal kem pengawas . Bored gile bace kan ? Sekarang pun tatau nak taip ape sebenarnye , nak cerite pasal raya tapi MALAS . So rasenye nak MOHON MAAF andai ada salah dan silap Ifi buat selame ni , mane la tahu TERmaki ke TERkutuk ke , TER.. ape ape TER la kan . Maafkan ye, and rasenye tak TERlewat untuk Ifi wish HAPPY EID . Banyak tak duit raye korang ? Banyakkk gilaa ? wah ape lagi , shareshare la siket ^^ . Tak baik kedekut tau , MAK marah nanti c(:

NOTA KAKI KECIL
New Hope (:
*Maaf penggunaan AKU di atas .

1 Budak Comel Lotte:

M Fizan said...

ingat dia tu sape la... rupanya blog lama. hehe. bila dah takde mood berblog memang susah.....